preloader
ویرایش

درباره ما

کلینیک آیسل با بیش از ۱۰ سال سابقه ی درخشان در تهران یکی از معتبر ترین، مجهزترین کلینیک ها در ایران است. و تمامی خدمات توسط متخصصین پوست و مو و جراحان زیبایی انجام می شود.به همین دلیل ۴۰ درصد زیبا جویان ما از سراسر جهان هستند.

با ما تماس بگیرید

بهترین سن برای لیفت با نخ چه زمانی است؟

بهترین سن برای لیفت با نخ چه زمانی است؟

  • خانه
  • -
  • دسته‌بندی نشده
  • -
  • بهترین سن برای لیفت با نخ چه زمانی است؟
بهترین سن برای لیفت با نخ چه زمانی است؟

ما قبل از پاسخ به این سوال که چه سنی برای لیفت با نخ مناسب است بپردازیم، باید بگوییم که لیفت با نخ چیست؟

در این مقاله به بهترین سن برای لیفت صورت با نخ توضیح خواهیم داد. لیفت صورت با نخ به عمل سفت کردن پوست برای زیبایی و جوانسازی گفته می شود. که در زبان اینگلیسی به آن ریتیدکتومی (rhytidectomy) گفته می‌شود که باعث می شود آن سلول‌های مرده و چربی‌ها حذف می‌شوند و سپس با بالا کشیدن پوست، چین و چروک‌های آن از بین می‌رود.

 

چه عواملی باعث می شود پوست ما نیاز پیدا کند که بخواهیم بدانیم بهترین سن برای لیفت چه زمانی است ؟

با بیشتر شدن سن تولید کلاژن در پوست به میزان بسیار چشم گیری کاهش می‌یابد و با قرار گرفتن پوست صورت درمعرض نور خورشید، چروک‌هایی در پوست پدیدار می‌شود که موجب کاهش اعتماد بنفس فرد و داشتن پوستی چروک می‌شود. اغلب افراد برای برطرف سازی این مشکل اقدام به جراحی لیفت صورت  با نخ و کشیدن پوست صورت خود می‌کنند. بعد از این عمل تمامی چین و چروک‌های اطراف چشم، گونه‌ها، دهان، پیشانی و فک صاف می‌شود و مطلوبیت و رضایت فرد با داشتن پوستی شفاف به ارمغان خواهد آمد. جراحی لیفت صورت روشی نسبتا تهاجمی برای جوانسازی پوست و رفع چین و چروک‌های آن است که با ایجاد چند برش در نواحی کناری پوست صورت انجام می‌شود و منجر به داشتن پوستی شفاف، صاف و بدون چروک می‌شود.

 

چه زمانی برای لیفت با نخ مناسب است و آیا در همه افراد یکسان است؟

در جواب این سوال که بهترین سن برای لیفت با نخ چه زمانی است؟ باید گفت البته که بهترین سن برای لیفت صورت با نخ زمانی است که پوستتان دچار افتادگی خفیف یا ایجاد پوست اضافه در قسمت هایی نظیر گردن و صورت است طلقی می کنیم.  بهترین سن برای لیفت صورت با نخ بین 40 تا 65 سالگی است اما در مواردی بر اثر عوامل متعددی افراد زودتر و دیرتر از این سنین برای جراحی لیفت صورت اقدام می‌کنند و نتیجه ی مطلوب و مورد نظر خود را دریافت می‌کنند.

 

لیفت صورت با نخ

 

بهترین سن برای لیفت با نخ چه زمانی است در کدام قسمت های صورت؟

تکنیک لیفت صورت با نخ برای کسانی  که در بخش پایین صورت خود دچار افتادگی و چین و چروک هستند، مناسب است. در لیفت صورت با نخ خطوط ریز و بسیار جزئی پوست رفع می‌شود و جوانسازی صورت رخ می‌دهد. بهترین سن لیفت صورت برای افراد متقاضی این تکنیک، در اواخر ۳۰ تا ۴۰ سالگی می‌باشد.

 

بهترین سن برای لیفت با نخ  در لیفت پوست گردن

پوست گردن نیز با گذشت زمان دچار افتادگی خواهد شد و حالت شلی به خود می‌گیرد که برای برخی افراد آزار دهنده است و بر اعتماد به نفسشان تاثیر می گذارد. برای از بین بردن این مشکل، لیفت گردن توصیه فوق العاده‌ای می‌باشد. در واقع کسانی که دچار افتادگی شدید پوست گردن هستند، باید این تکنیک را زیر نظر متخصص زیبایی انجام دهند. این روش همراه با لیفت کامل صورت برای جوانسازی و رفع ضایعات شدید پوست صورت می‌گیرد .

بهترین سن برای لیفت با نخ چه زمانی است و در چه زمانی اینکار ممنوع است؟

محدودیتی برای انجام لیفت صورت با نخ برای افراد وجود ندارد. بهترین سن برای لیفت با نخ چه زمانی است؟ سنی که برای لیفت در نظر گرفته شده است معمولا بین 40 الی 50 سال است که بنا به شرایط متفاوت هر فرد و  صلاحدید پزشک مربوطه می‌تواند متغیر باشد.

 

لیفت صورت با نخ

 

بهترین سن برای لیفت با نخ چه زمانی است و آیا همه افراد می توانند استفاده کنند؟

لازم به ذکر است که  همه افراد نمی‌توانند از لیفت استفاده کنند. زیرا ممکن است بعضی از افراد حساسیت به نخ داشته باشد بنابراین انجام لیفت با نخ برای همه پیشنهاد نمی‌شود.
افرادی که دارای آکنه و یا بیماری‌های پوستی مثل تبخال هستند نیز گزینه مناسبی برای انجام لیفت با نخ نمی‌باشند. همینطور افرادی که دارای دیابت و یا بیماری‌هایی هستند که داروهای ضد انعقاد خون مصرف می‌کنند نیز جز دسته‌ای از افراد می‌باشند که پزشک نباید برای آن‌ها لیفت انجام دهد.

چه زمانی لیفت صورت با نخ اثر خود را می گذارد؟

معمولا اثراتی که لیفت بر روی پوست می گذارد به طور کامل از 3 الی 5 ماه پس از لیفت مشاهده می‌شود.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عضویت در
خبرنامه سایت

*** عضویت در خبرنامه سایت

کلینیک آیسل با بیش از ۱۰ سال سابقه ی درخشان در تهران یکی از معتبر ترین، مجهزترین کلینیک ها در ایران است. و تمامی خدمات توسط متخصصین پوست و مو و جراحان زیبایی انجام می شود.به همین دلیل ۴۰ درصد زیبا جویان ما از سراسر جهان هستند.

روزهای کاری

شنبه : 19.00 - 10.00
یکشنبه : 19.00 - 10.00
دوشنبه : 19.00 - 10.00
سه شنبه : 19.00 - 10.00
چهارشنبه : 19.00 - 10.00
پنج شنبه : 19.00 - 10.00
جمعه : 19.00 - 10.00