preloader
ویرایش

درباره ما

کلینیک آیسل با بیش از ۱۰ سال سابقه ی درخشان در تهران یکی از معتبر ترین، مجهزترین کلینیک ها در ایران است. و تمامی خدمات توسط متخصصین پوست و مو و جراحان زیبایی انجام می شود.به همین دلیل ۴۰ درصد زیبا جویان ما از سراسر جهان هستند.

با ما تماس بگیرید

ماندگاری فیلر بینی تا چند وقت ادامه دارد؟

ماندگاری فیلر بینی تا چند وقت ادامه دارد؟

  • خانه
  • -
  • دسته‌بندی نشده
  • -
  • ماندگاری فیلر بینی تا چند وقت ادامه دارد؟
ماندگاری فیلر بینی تا چند وقت ادامه دارد؟

یکی از معروف ترین روش‌هایی که این روزها به منظور زیبا تر شدن فرم بینی مورد استفاده قرار می‌گیرند، تکنیک‌های تزریق هستند. استقبال مردم از این روش‌ها سبب شده تا روز به روز متدهای جدیدی عرضه و در بازار معرفی شوند. در این میان تزریق بوتاکس و فیلر و از همه مهم تر ماندگاری فیلر بینی بیشتر از هر چیزی در بین اغلب افراد صحبت می شود. به همین علت هم این موضوع ایجاد سردرگمی در بسیاری افرادی شده است که به دنبال روشی مناسب و ایده‌آل برای جوان کردن خود هستند.

تصمیم نهایی در این مورد که کدام گزینه برای شما مناسب است باید بعد از انجام بررسی‌های لازم توسط پزشک متخصص گرفته شود. برای اینکه بتوان به بهترین نتیجه بعد از انجام هر عملیات زیبایی بر روی پوست رسید به غیر از انتخاب پزشک و کلینیک معتبر، انتخاب روش صحیح نیز از اهمیت بسیاری برخوردار است. به همین علت در این زمینه‌ هم قبل از گرفتن تصمیم نهایی باید در مورد تزریق فیلر اطلاعات کافی بدست بیاورید.

 

فیلر بینی چیست؟

فیلر بینی یک روش غیر تهامی به حساب می آید. این روش با هدف اصلاح فرم و زیباسازی بینی می‌باشد. این روش شامل تزریق فیلر( یک ماده پرکننده است )  مانند اسید هیالورونیک در زیر پوست در جهت ایجاد تغییر موقت در ساختار بینی است.

یکی از پر طرفدار ترین تزریقاتی که توسط پزشک پوست و مو این روزها انجام میشود تزریق فیلر به بینی است.

 

تزریق فیلر بینی یک نوع جراحی بدون بیهوشی محسوب می‌شود .بیشترین کاربرد فیلر بینی در پشت و کناره‌های آن است و بعد از اینکه تزریق فیلر انجام شد، توسط بدن مقداری بافت به وجود می‌آید که پر کردن نامنظمی‌ها را به دنبال دارد. علت محبوبیت فیلر بینی اصلاح عیوب بینی و فرم‌دهی به بینی در کم‌ترین زمان ممکن و با بی‌خطرترین روش ممکن است.

فیلر به صاف شدن بینی شما کمک می‌کند اما آن را کوچک تر نمی‌کند. در واقع، فیلر بینی شما را کمی بزرگ تر می‌کند اما می‌تواند برآمدگی یا شکل بینی شما را اصلاح کند پس این تزریق برای کسانی مناسب است که بینی کوچکی دارد و می‌خواهد آن را صاف تر کرده یا نوک بینی را اصلاح کند.

 

فیلر بینی چیست

 

ماندگاری فیلر بینی

تزریق فیلر بینی روش دائمی نمی باشد و پس از مدتی جذب می‌شود. اسید هیالورونیک به طور طبیعی در بدن همه افراد وجود دارد بنابریان جذب آن ایجاد مشکل در بدن نمی کند. ماندگاری فیلر بینی با برند مورد استفاده و شرایط هر شخص ارتباط مستقیم دارد. در هر فردی و روی بینی هر فرد متفاوت است در برخی افراد این تغییرات زودتر مشاهده می‌شود و برای برخی بیشتر طول می‌کشد.

 

به صورت کلی فیلربینی بین 12 تا 18 ماه ماندگاری دارد. زیرا بینی حرکت زیادی ندارد و به این دلیل احتیاجی نیست که در زدن فیلر بینی عجله کنید. تنها سالی یک بار کافی است. این عمل در محیطی کاملا استریل باید انجام شود. به این علت که بینی زیر غضروف قرار گرفته و باید احتیاط شود که باعث عفونت نشود. تزریق فیلر به بینی تاثیر کوتاه مدت دارد. تحت شرایط مختلف ممکن است ماندگاری متفاوتی داشته باشد.

 

رعایت تمام موارد مذکور در اثر و ماندگاری فیلر موثر خواهد بود. با دقت به اینکه با هزینه پایین هم می توان به نتیجه ی مدنظر و با کیفیت رسید نادرست بوده و ماندگاری درمان شما را تحت تاثیر قرار می دهد. شما می توانید با مراجعه به دکتر پوست خود و البته مشاوره های لازم از دکتر روش مناسب را برای مشکل خود انتخاب کنید.

 

تزریق فیلر بینی دائمی نیست

 

علت متفاوت بودن ماندگاری فیلر بینی در هر شخص به این علت است که سیستم بدنی هر فرد با بدن افراد دیگر متفاوت است. ناگفته نماند بدن هر فردی ویژگی منحصر به فرد خود را دارد.

عوامل مختلفی در ماندگاری فیلر بینی موثر می باشند. این عوامل عبارتند از :

مهارت پزشک

در انجام این درمان ها باید دقت شود که قسمت هایی مثل نوک بینی و یا پره های بینی با دقت تزریق شود، به دلیل اینکه ممکن است فشار ایجاد کند و پوست آسیب ببیند. و یا ممکن است در قسمت هایی که عروق تغذیه کننده بینی است، نباید تزریق صورت گیرد چون به عروق بینی فشار وارد کرده و بینی دچار آسیب می شود در نتیجه کسی که تزریق بینی انجام می دهد باید مهارت و دقت لازم را داشته باشد و آنوتومی بینی را به خوبی بشناسد.

نوع و میزان مشکل بینی

از دیگر عوامل تاثیر گذار بر ماندگاری فیلر بینی نوع ناهنجاری و مشکل بینی می باشد. قوز بینی، افتادگی بینی، انحراف جزئی بینی، بازسازی ساختار بینی های کوچک و…  از جمله مشکلات رایج بینی است که افراد با استفاده از تزریق فیلر به راحتی می توانند آن ها را رفع نمایند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عضویت در
خبرنامه سایت

*** عضویت در خبرنامه سایت

کلینیک آیسل با بیش از ۱۰ سال سابقه ی درخشان در تهران یکی از معتبر ترین، مجهزترین کلینیک ها در ایران است. و تمامی خدمات توسط متخصصین پوست و مو و جراحان زیبایی انجام می شود.به همین دلیل ۴۰ درصد زیبا جویان ما از سراسر جهان هستند.

روزهای کاری

شنبه : 19.00 - 10.00
یکشنبه : 19.00 - 10.00
دوشنبه : 19.00 - 10.00
سه شنبه : 19.00 - 10.00
چهارشنبه : 19.00 - 10.00
پنج شنبه : 19.00 - 10.00
جمعه : 19.00 - 10.00