preloader
ویرایش

درباره ما

کلینیک آیسل با بیش از ۱۰ سال سابقه ی درخشان در تهران یکی از معتبر ترین، مجهزترین کلینیک ها در ایران است. و تمامی خدمات توسط متخصصین پوست و مو و جراحان زیبایی انجام می شود.به همین دلیل ۴۰ درصد زیبا جویان ما از سراسر جهان هستند.

با ما تماس بگیرید

انواع فیشیال های پوستی

انواع فیشیال های پوستی

  • خانه
  • -
  • دسته‌بندی نشده
  • -
  • انواع فیشیال های پوستی
انواع فیشیال های پوستی

فیشیال صورت از جمله کارهایی چون جوانسازی ، پاک‌سازی، لایه‌برداری و آب‌رسانی عمیق به پوست است که باعث می‌شود منافذ باز پوست بسته و سلول‌های مرده نیز از پوست جدا شوند در نهایت باعث جوان سازی و شادابی پوست شما می شود. فیشیال صورت یکی از روش‌های جدید کاملا غیرتهاجمی است حتما پیشنهاد میدهیم هر ماه نسبت به انجام آن بر روی صورت خود تکرار کنید.
کسانی که از پوستشان رضایت کامل ندارند و همینطور به سلامت پوستشان اهمیت زیادی قائل هستند به دنبال انجام فیشیال در بهترین مراکز درمانی و زیبایی میروند.

انواع فیشیال

فیشیال ساده

این فشیال بیشتر برای افرادی که از لحاظ زمان فرصت کمی دارند، مناسب خواهد بود و از طرفی به دلیل آنکه لایه‌برداری به‌صورت سطحی انجام می‌شود. معمولا در فیشیال ساده هفته ای یک مرتبه تکرار میشود. در مقایسه با فیشیال تخصصی تر و کامل، این روش سریع تر و کمی سطحی تر انجام میپذیرد. در این روش :

  • با استفاده از اسکراب‌ های ملایم، پاکسازی و لایه‌برداری پوست انجام می‌شود.
  •  با استفاده از ماساژهای ریلکسی، منافذ باز پوست را به‌خوبی تمیز می‌کنند
  •  و در انتها ماسک مناسبی را بر روی پوست می‌گذارند.

فشیال کامل

در فشیال کامل همانطور که از اسمش کاملا پیداست برای پوست هایی که احیتاج بیشتری به رسیدگی و وعمقی تر دارند بهترین انتخاب فیشیال کامل است.

در این فیشیال :

  • سطح لایه‌برداری به شکل عمیق‌تری انجام می‌شود.
  • زمان انجام فشیال کامل، سر و گردن و شانه نیز به شکل تخصصی ماساژ داده می‌شوند و فرد با انجام این سرویس حس بسیار خوبی پیدا خواهد کرد.
  • اگر شما پوست چرب با منافذ باز و همچنین مستعد جوش و آکنه دارید، باید بدانید انجام این سرویس معجزه خواهد کرد.

اکسیژن تراپی

پس از انجام فیشیال ساده یاکامل نوبت اکسیژن تراپی میرسد. در اکسیژن تراپی به طور عمیق به منافذ و پوست شما اکسیژن رسانده میشود که این موضوع به کلاژن سازی پوست منجر می‌شود. اکسیژن تراپی برای تمام سنین به‌ویژه خانم‌های جوان و عروس‌ها بسیار مناسب است و می‌توانند با هفته‌ای یک‌بار انجام این کار به پوست ایده آل خود برسند.

اولتراسوند فیشیال
اولتراسوند فیشیال

روش های التراسونیک فیشال جایگزین بی خطر برای جراحی های پلاستیک، ترمیم و جوان سازی پوست با لیزر، لایه برداری های شیمیایی، تزریق کلاژن و بوتاکس و سایر روش های درمانی تهاجمی پوست هستند. با کمک دستگاه اولتراسوند می‌توان پاکسازی عمقی انجام داد و باعث خون‌رسانی قوی به پوست و همچنین افزایش درناژ لنفاوی شد. در کنار این کار استفاده از سرم‏های کلاژن استفاده می‌شود که این موضوع به جذب مواد مغذی توسط پوست کمک می‌کند.

لایت تراپی

لایت تراپی یا LED تراپی،  یک روش غیر تهاجمی برای درمان جوش و آکنه، جای زخم، آسیب های ناشی از نور خورشید، لک و سایر مشکلات پوستی است. این روش از طول موج های مختلف نور استفاده می کند تا سرعت فرآیندهای ترمیم پوست را افزایش دهد. شما می‌توانید 5 الی 15 جلسه ‌این کار را انجام دهید تا متوجه تاثیری که می‌گذارد شوید. این سرویس پوست می‌تواند تا حد زیادی خطوط ظریف صورت را کاهش دهد.

میکرودرم ابریژن

میکرودرم ابریژن طرفداران زیادی دارد. بیشتر مردم دوست دارند که پوستشان بدون هیچ گونه آسیبی، جوان‌تر به نظر برسد. میکرودرم این خواسته آنان را برآورده می‌کند. افرادی که از جای جوش و کدری پوست خود رنج می‌برند، این شیوه از درمان بسیار مناسب خواهد بود. این دستگاه باعث می‌شود که فیبروبلاست‌ها تحریک شوند و این موضوع افزایش تولید کلاژن و الاستین را به همراه دارد.

کدری پوست، ملاسما (لکه های قهوه‌ای پوست صورت) ، چین و چروک پوست و … با کمکاین دستگاه با استمرار و صبوری به خبی از بین خواهد رفت.

میکروکارنت

این شیوه کاملا غیرتهاجمی است و انجام آن تنها به افراد بالای 30 سال توصیه می‌شود.  این افراد می‌توانند بدون انجام هیچ‌گونه جراحی، شرایط صورت خود را بهبود بخشند. توصیه ما این است که بین هر جلسه تان فاصله بیندازید. استفاده از امواج مایکرو کارنت برای ماساژ تخصصی صورت و گردن مناسب است که استفاده از آن باعث ریلکس شدن عضلات صورت و تحرک خون‌رسانی پوست می شود.

اسکم تراپی

یک روش غیر تهاجمی است که برای پاکسازی و جوانسازی پوست و با استفاده از دستگاهی به نام اسکوم(sqoom) اجرا می‌شود.

از این فرایند برای ماساژ لایه اپیدرم و درمیس استفاده می‌شود. انجام این کار به اکسیژن‌رسانی بهتر، افزایش گردش خون و تحریک کلاژن سازی منجر می‌شود. فرایند این کار در حقیقت با تکنولوژی اولتراسوند و یونیزاسیون ترکیب می‌شود.

فیشیال با مواد کربوکسی
فیشیال با مواد کربوکسی

اگر شما هم افتادگی پوست دارید و یا تیرگی زیر چشمتان کلافه تان کرده است بهترین روش برای از بین بردن این نواقص کروبکسی تراپی است. این روش یکی از شیوه‌های بی‌خطر برای جوان‌سازی پوست، لیفت و برطرف کردن مشکلات پوستی است. و علاوه بر این باعث برطرف شدن سیاهی زیر چشم، برطرف شدن چین‌وچروک‌های پوست می شود.

هیدرودرمی یا آبرسانی

ازجمله روش های فیشیال به شمار می آید که در کنار لطافت و شاابی که برای پوستتان می آورد مشکلاتی از قبیل چین و چروک، جوش ها و آکنه ، بهبود شرایط پوست چرب و… به شما کمک خواهد کرد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عضویت در
خبرنامه سایت

*** عضویت در خبرنامه سایت

کلینیک آیسل با بیش از ۱۰ سال سابقه ی درخشان در تهران یکی از معتبر ترین، مجهزترین کلینیک ها در ایران است. و تمامی خدمات توسط متخصصین پوست و مو و جراحان زیبایی انجام می شود.به همین دلیل ۴۰ درصد زیبا جویان ما از سراسر جهان هستند.

روزهای کاری

شنبه : 19.00 - 10.00
یکشنبه : 19.00 - 10.00
دوشنبه : 19.00 - 10.00
سه شنبه : 19.00 - 10.00
چهارشنبه : 19.00 - 10.00
پنج شنبه : 19.00 - 10.00
جمعه : 19.00 - 10.00