preloader
ویرایش

درباره ما

کلینیک آیسل با بیش از ۱۰ سال سابقه ی درخشان در تهران یکی از معتبر ترین، مجهزترین کلینیک ها در ایران است. و تمامی خدمات توسط متخصصین پوست و مو و جراحان زیبایی انجام می شود.به همین دلیل ۴۰ درصد زیبا جویان ما از سراسر جهان هستند.

با ما تماس بگیرید

پروتز سینه

پروتز سینه

  • خانه
  • -
  • مقاله
  • -
  • پروتز سینه
پروتز سینه

عمل پروتز سینه یکی از عمل های پرطرفدار در سراسر دنیاست.

پروتز سینه چیست؟

پروتز سینه یک عمل زیبایی است که برای خوش فرم شدن و تقارن سینه ها انجام میگیرد. برای این عمل یک روش آن این است که چربی را از دیگر نقاط بدن برمیدارند و به سینه ها تزریق میکنند.

معمولا کسانی این روش را انجام می دهند که یا به دلیل کاهش وزن سینه های افتاده ای پیدا کردند یا به دلیل بارداری و دوران شیردهی.
برخی افراد که سینه‌های کوچک‌تر و لگن پهنی نیز دارند ممکن است، بخواهند با بزرگ‌تر کردن سینه‌های خود تناسب اعضا را به بدن خود بازگرداند.
علاوه بر این افرادی که سینه‌های نامتقارن دارند نیز از طریق این جراحی زیبایی می‌توانند اندازه سینه های خود را یکسان کنند. توجه داشته باشید که برای این کار فرد باید از سن رشد خود گذر کرده باشد.

 

پروتز سینه

چگونه عمل جراحی انجام میشود؟

پروتزها می توانند در زیر سینه و یا زیر عضله سینه قرار بگیرند. قرارگیری پروتز زیر سینه، گزینه ساده تری است.مدت زمان عمل معمولا دو ساعت است و دوران نقاهت آن بین دو الی سه هفته متغیر است.

معمولا افراد قبل از عمل با مشورت دکتر انتظارات و خواسته های خود را بیان میکنند و دکتر به آنها مشاوره می دهد با چه فرمی و در چه حجمی به ظاهر فرد و سلامتی فرد نزدیکتر است.

در خانم هایی که لاغر هستند، پروتز زیر عضله قرار می گیرد تا سینه فرم بهتری پیدا کند.
این برش‌ها خیلی عمیق نیستند و معمولا در محلی ایجاد می‌شوند که قابل دیدن نیستند. معمولا طول این برش ها 4 تا 5 سانتی متر است پس قرار دان پروتز ها زیر سینه برای پزشک کار چندان سختی نخواهد بود.
تعین محل قرار گیری پروتز برعهده ی پزشک است برای مثال افراد لاغر نمیتوانند از پروتز های بزرگ استفاده کنند زیرا حالتی غیرطبیعی برای افراد به وجود میاید یا کسانی سن زیادی دارند به دلیل غیر حالت ارنجاعی بودن پوست نمیتوانند از پروتز های بزرگ استفاده کنند.معمولا جراح با توجه به مواردی نظیر سن بیمار، نوع پوست، امکان بارداری در آینده و شغل اندازه و نوع پروتز و محل قرارگیری آن را تعیین می‌کند.

– برای دیدن تصاویر بیشتر مربوط به عمل پروتز سینه اینجا کلیک کنید و رشته استوری های مربوط به پروتز سینه در آیسل کلینیک  را دنبال کنید.

تفاوت پروتز سینه و لیفت سینه چیست؟

عمل لیفت سینه با بزرگدو عمل جداگونه هستند که ربطی به هم دیگر ندارند. لیفت برای افرادی بهتر است که با بالا کشیدن سینه ها افتادگی آن را اصلاح کنند اما با پروتز حجم بیشتری به سینه ها می دهد و عیوب ظاهری آن را اصلاح می کند.

 

قبل از عمل چه چیزهایی را باید رعایت کنیم؟

– مطابق دستورات پزشک همه آزمایش‌های ماموگرافی و چکاب ها را درست و اصولی انجام دهید تا از سلامت سینه‌ها به‌طور کامل مطمئن شوید.
– در صورتی که تحت درمان خاصی هستید یا داروهای خاصی میخورید حتما با پزشک معالج خود مشورت کنید.
– اگر در دوران شیردهی به سر می‌برید، باید تا پایان آن منتظر بمانید. از زمان اتمام دوره شیردهی نیز باید بین ۴ تا ۸ هفته گذشته باشد. بعد از این زمان فرم و اندازه واقعی سینه‌ها مشخص می‌شود و پزشک می‌تواند تصمیم درستی بگیرد.

 

چند اقدامی که باید بعد از عمل رعایت کنید:

  1. تا دو هفته بعد از عمل از خوابیدن بر روی سینه ها خودداری کنید.
  2. درصورتی‌ که پزشک برای شما استفاده از سوتین طبی را تجویز کرده است، در همه ساعات روز به مدت ۶ تا ۱۲ هفته بعد از عمل از آن استفاده کنید.
  3. تا یک سال از آفتاب گرفتن یا انجام سولاریوم خودداری کنید.
  4. برای از بین بردن تورم و کبودی محل‌های برش، از کمپرس سرد استفاده کنید.
  5. ترجیحا وزن خود را ثابت نگه دارید و ورزش منظم را در برنامه خود قرار دهید.
  6. حداقل تا ۱ یا ۱.۵ ماه بعد از عمل فعالیت‌های سنگین ورزشی، دویدن یا بلند کردن اجسام با وزن بالا ممنوع است.
  7. بعد از دو الی سه هفته می توانید از ورزش های سبک شروع کنید.
  8. تا دو هفته از رانندگی پرهیز کنید اما اگر رانندگی کردید مسافت های کوتاه برانیدو در زمان رانندگی به فرمان نزدیک نشوید تا فشاری به سینه‌ها وارد نکند.

در پایان هم سعی کنید صبور باشید تا به نتایجی که مدنظر دارید به بهترین نحو دست یابید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عضویت در
خبرنامه سایت

*** عضویت در خبرنامه سایت

کلینیک آیسل با بیش از ۱۰ سال سابقه ی درخشان در تهران یکی از معتبر ترین، مجهزترین کلینیک ها در ایران است. و تمامی خدمات توسط متخصصین پوست و مو و جراحان زیبایی انجام می شود.به همین دلیل ۴۰ درصد زیبا جویان ما از سراسر جهان هستند.

روزهای کاری

شنبه : 19.00 - 10.00
یکشنبه : 19.00 - 10.00
دوشنبه : 19.00 - 10.00
سه شنبه : 19.00 - 10.00
چهارشنبه : 19.00 - 10.00
پنج شنبه : 19.00 - 10.00
جمعه : 19.00 - 10.00