preloader
ویرایش

درباره ما

کلینیک آیسل با بیش از ۱۰ سال سابقه ی درخشان در تهران یکی از معتبر ترین، مجهزترین کلینیک ها در ایران است. و تمامی خدمات توسط متخصصین پوست و مو و جراحان زیبایی انجام می شود.به همین دلیل ۴۰ درصد زیبا جویان ما از سراسر جهان هستند.

با ما تماس بگیرید

تفاوت بین کاهش چربی و کاهش وزن

تفاوت بین کاهش چربی و کاهش وزن

  • خانه
  • -
  • دسته‌بندی نشده
  • -
  • تفاوت بین کاهش چربی و کاهش وزن
تفاوت بین کاهش چربی و کاهش وزن

اگر شما هم جزو آن دسته افرادی هستید که ظاهری که در حال حاضر درید رضایت کافی ندارید و به دنبال کاهش وزن و به تناسب رسیدن وزن و ظاهر اندامتان هستید در این مقاله به طور کامل جواب سوالتان را خواهید گرفت. تفاوت کاهش چربی و کاهش وزن دو مقوله ی به هم پیوسته هستند.

برای کم کردن حجم زیادی از چربی از چه روش هایی استفاده نموده اید؟

آیا با کاهش وزن علاوه بر چربی های اضافه عضله ها هم از بین میرود؟ برای پاسخ به این دست سوالات تا آخر این مقاله همراه ما باشید.

 

کاهش وزن چیست؟

به کم کردن وزن در اثر رژیم های غذایی و ورزش به صورت ارادی یا حتی گاهی غیرارادی مثل بیماری به منظور کاهش وزن و یا کاهش سایز کاهش وزن میگویند.
بیشترین موارد مربوط به کاهش وزن از دست دادن چربی بدن است اما گاهی هم ممکن است در این بین پروتئین یا دیگر مواد معدنی و… در بدن هم از دست برود.

بهترین راه کاهش وزن چگونه است؟

طبیعی است که بهترین راه برای کاهش وزن رژیم های اصولی و ورزش است. و بهتر است به به طور منظم ورزش کنید و حواستان به غذایی که در طول روز میخورید باشد. یادتان باشد وزنی که با رعایت و به مرور زمان کم شود امکان برگشت آن بسیار کم است.

به این نکته توجه داشته باشید که کاهش وزن کار ساده‌ای نیست و نیازمند اراده و تعهد بالایی می باشد. اما اگر تصمیم خود را گرفته اید برای وارد شدن به این راه به دکتر تغذیه و مربی همیشه همراه و راهنمایی که شما را در این مسیر همراهی کند و انگیزه ی این مسیر برای شما باشد نیاز دارید.
حال ممکن است بگویید کاهش وزن که در اثر کم کردن چربی بدن به وجود می آید. پس چه تفاوتی ممکن است با هم داشته باشند.

کاهش وزن
تفاوت کاهش وزن و کاهش چربی :

در ابتدای کلام اگر این دو را کنار هم بیاوریم شاید این طور تصور شود که این دو یک معنی را میدهند اما کاهش وزن همانطور که در بالا گفتیم به منظور روی ترازو رفتن و وزن کردن فرد است که در اثر رژیم و ورزش چه اندازه از وزنش کم شده است. اما این به این معناست که با کم کردن وزن چربی ها و دیگر مواد طبیعی که در بدن ما وجود دارد مثل پروتئین ها، عضله ها، ویا حتی از دست دادن آب بدن به وجود می آید.

اما در کاهش چربی بدن تمرکز تنها بر روی چربی های بدن است. با انجام ورزش و یا انجام عمل های زیبایی مخصوص قسمت هایی که چربی های اضافه در آنجا دیده میشود.

کاهش چربی به همراه عمل جراحی پیکر تراشی چگونه است؟

فردی که رو به این عمل جراحی می آورد میخواهد تمام تمرکزش را بر روی کاهش چربی خود بگذارد.
کسانی به سمت این عمل ها می روند که از رژیم های غذایی سخت و ورزش های سنگین خسسته شده اند و به دنبال راه بهتری برای از بین بردن چربی های اضافی بدن خود میگردند.

روش‌های عمل جراحی برای زیباسازی اندامتان به صورت تهاجمی و معمولا به همراه با بیهوشی کامل و طبیعتا در اتاق عمل صورت می‌گیرد. این روش دوران نقاهت طولانی‌تری نسبت به تکنیک‌های بدون جراحی دارند.

روشهای مختلف جراحی پیکر تراشی :

عمل جراحی زیبایی پیکرتراشی با کمک روش‌های زیر قابل انجام است :
جراحی ران
عمل جراحی پلاستیک شکم
جراحی بازو
لیفت سینه ، ماموپلاستی

 

اما روش های دیگر هم برای زیباسازی اندامتان با روش های غیر تهاجمی وجود دارند. از جمله :
لیپوساکشن
بادی جت
ابدومینوپلاستی
لیپولیزر
لیپوماتیک
اولترازد
لیپوست

پیکر تراشی

 

چه نکاتی در انجام انواع این تکنیک‌های پیکرتراشی مهم می باشد؟

انجام کاهش چربی با انواع این تکنیک ها برای همگان امکان پذیر است. اما استفاده از این روش برای برداشت چربی‌های نواحی پهلو و شکم و البته بازوها کاربرد بیشتری خواهد داشت. تعداد بسیاری از افراد متقاضی برطرف کردن چربی در این نواحی بدن می‌باشند.
همانطور که میدانید تکنیک‌های مختلفی از پیکرتراشی وجود دارد. بنابراین افراد با مراجعه به پزشک می‌توانند عملکرد مد نظر را بنا بر شرایط خود انتخاب کنند.

استفاده از رژیم غذایی و ورزش میتواند مهم ترین اقدام برای بعد از انجام عمل باشد.
با انجام عمل پیکر تراشی میتواند این امکان را به فرد بدهد که در مدت زمان کوتاه به نتیجه ی ایده آل خود برسد.

 

سخن آخر اینکه برای کم کردن وزن و کاهش چربی در کنار انواع روش های تهاجمی و غیر تهاجمی باید ورزش و تغذیه سالم را در اولویت زندگی خود قرار دهید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عضویت در
خبرنامه سایت

*** عضویت در خبرنامه سایت

کلینیک آیسل با بیش از ۱۰ سال سابقه ی درخشان در تهران یکی از معتبر ترین، مجهزترین کلینیک ها در ایران است. و تمامی خدمات توسط متخصصین پوست و مو و جراحان زیبایی انجام می شود.به همین دلیل ۴۰ درصد زیبا جویان ما از سراسر جهان هستند.

روزهای کاری

شنبه : 19.00 - 10.00
یکشنبه : 19.00 - 10.00
دوشنبه : 19.00 - 10.00
سه شنبه : 19.00 - 10.00
چهارشنبه : 19.00 - 10.00
پنج شنبه : 19.00 - 10.00
جمعه : 19.00 - 10.00