preloader
ویرایش

درباره ما

کلینیک آیسل با بیش از ۱۰ سال سابقه ی درخشان در تهران یکی از معتبر ترین، مجهزترین کلینیک ها در ایران است. و تمامی خدمات توسط متخصصین پوست و مو و جراحان زیبایی انجام می شود.به همین دلیل ۴۰ درصد زیبا جویان ما از سراسر جهان هستند.

با ما تماس بگیرید

تزریق چربی

تزریق چربی

  • خانه
  • -
  • مقاله
  • -
  • تزریق چربی
تزریق چربی

یشتزریق چربی به باسن از جمله جراحی های زیبایی که طرفداران زیادی دارد. در این روش از طریق لیپو ساکشن، چربی از اطراف شکم یا قسمت های بالایی ران خود فرد برداشته شده و پس از تصویه به بخش های مورد نیاز تزریق می‌شود. در نتیجه باسن فرد تا حد بسیار مطلوبی بزرگ و برجسته می شود که این حجم اضافه شده سبب خوش فرم شدن اندام و جذاب تر شدن آن می شود

تزریق چربی به باسن چگونه انجام می شود؟

در ابتدا باید قسمتی  را که می‌خواهند از آن چربی بردارند، بی حس کنند. فرد بسته به شرایط یا از طریق نخاع بیهوش می شود و یا تزریق بی حسی موضعی انجام می شود. برش های کوچکی را در قسمت هایی از شکم پهلو و یا حتی بالای ران ایجاد می‌کنند. لوله های توخالی که کانول نام دارد را وارد بافت چربی می کنند. البته لازم به ذکر است برش های ایجاد شده بسیار کوچک هستند. در واقع می‌توان گفت تا حد زیادی دیده نمی شود؛ سپس لوله وارد شده را با حرکات کنترل شده جلو و عقب کرده تا چربی ها جدا شوند و به وسیله یک خلا جراحی یا سرنگ متصل به کانول خارج می کند. معمولاً میزان چربی که استخراج می کنند سه برابر مقداری است که قرار است هنگام جراحی تزریق به باسن استفاده شود.

شیوه عمل

بافت چربی که در این مرحله خارج می شود، خون زیادی به همراه دارد. در این قسمت چربی را پردازش می کنند تا سلول های چربی خالص جهت تزریق به باسن به دست آید. سپس چربی خالص را با استفاده از سرنگی که به لوله کانول مخصوص تزریق وصل شده است، با تزریق های کوچک وارد باسن می‌کنند تا سراسر ناحیه باسن را پوشش داده و برجستگی یکدستی به دست آید. این جراحی معمولا بین 90 دقیقه تا 4 ساعت زمان می برد. در برخی مواقع ممکن است نیاز باشد برای دست یابی به نتایج بهتر، تزریق تکرار شود.

اگرچه نتایج تزریق چربی بلافاصله بعد از آن مشخص می شود. اما نتیجه نهایی آن یک سال بعد قابل مشاهده است. با وجود این که بزرگ کردن باسن با تزریق چربی نسبت به پروتز باسن ظاهر طبیعی تری دارد.

جراحی تزریق چربی به باسن چه مزایایی نسبت به سایر روش ها دارد؟

  1. جای برش ها قابل مشاهده نخواهد بود.
  2. احتمال بروز واکنش آلرژیک بسیار کم است و در واقع غیر ممکن است.
  3. این روش بسیار راحت و ایمن است و مدت زمان بهبودی آن سریع و کوتاه است.
  4. اگر این عمل را به همراه سایر عمل های زیبایی انجام دهید بسیار مقرون به صرفه خواهد بود

عوارض تزریق چربی

یکی از بدترین اتفاقاتی که ممکن است بعد از تزریق چربی برای فرد ایجاد شود، نامتقارن بودن فرم باسن است. این مشکل زمانی رخ می‌دهد که فرد به مراکز نامعتبر و افراد غیرحرفه‌ای اعتماد کند.

مراجعه‌کننده تا یک ماه پس از جراحی، در محل تزریق دچار تورم و درد است. گاهی در اثر سپردن جراحی به افراد غیرحرفه‌ای عوارضی از جمله عفونت و خونریزی هم برای فرد رخ می‌دهد.

گاهی افراد در اثر برداشت بافت چربی در مراکز نامعتبر دچار نکروز چربی در پوست می‌شوند و این مسئله به نفع مراجعه‌کننده نیست.

Join my booty challenge!

مراقبت های بعد از تزریق چربی در باسن

  • بعد از تزریق چربی در باسن لازم است دو روز به خوبی استراحت کنید. توصیه می‌کنیم یک هفته تا ۱۰ روز بعد از تزریق چربی استراحت را ادامه دهید. پس از آن فعالیت های روزمره خود را از سر بگیرید.
  • به طور متوسط تا دو هفته بعد از تزریق، بر روی باسن خود ننشینید.
  •  در طول این مدت می توانید برای استراحت روی شکم یا پهلو بخوابید.
  • مسکن ها و آنتی بیوتیک هایی که پزشک به شما تجویز می کنند را به طور مرتب مصرف کنید.
  • فعالیت های ورزشی را باید تا ۸ هفته متوقف کنید و در این مدت ممکن است پزشک توصیه کند از متخصص ماساژ جهت ماساژ لنفاوی استفاده کنید.

سوالات متداول

نتیجه بالا بردن باسن به روش تزریق چربی چیست؟

پس از عمل، احتمالا باسن تا چند هفته متورم خواهد بود. اما بعد از گذشت مدتی، ممکن است حدود 30 الی 40 درصد از این چربی‌های منتقل شده جذب بدن شوند. نتیجه این جراحی کاملا طبیعی بوده و اکثرا رضایت بخش بوده است.

نقش جراح در نتیجه ی مطلوب تزریق چربی به ناحیه باسن؟

اگر جراحی تزریق چربی به باسن نسبتا پیچیده توسط جراح ماهر و با تجربه انجام نشود، خطرات و عوارض زیادی در پی خواهد داشت. ناحیه و مقدار چربی که جراح  برای تزریق انتخاب می‌کند، از عوامل بسیار مهم و موثر در نتیجه عمل هستند.

تزریق چربی به باسن بهتر است یا پروتز باسن؟

اگر بیمار لاغری هستید و چربی اضافی در بخش های مختلف بدنتان ندارید، پروتز باسن گزینه مناسب تری برای شما خواهد بود. اما باید این نکته در نظر داشته باشید که پروتز باسن دارای عوارض بیشتری است؛ به خصوص که خطر ابتلا به عفونت و یا انقباض را بالا می برد.

 

 

کلینیک آیسل با بیش از ۱۰ سال سابقه ی درخشان در تهران یکی از معتبر ترین، مجهزترین کلینیک ها در ایران

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عضویت در
خبرنامه سایت

*** عضویت در خبرنامه سایت

کلینیک آیسل با بیش از ۱۰ سال سابقه ی درخشان در تهران یکی از معتبر ترین، مجهزترین کلینیک ها در ایران است. و تمامی خدمات توسط متخصصین پوست و مو و جراحان زیبایی انجام می شود.به همین دلیل ۴۰ درصد زیبا جویان ما از سراسر جهان هستند.

روزهای کاری

شنبه : 19.00 - 10.00
یکشنبه : 19.00 - 10.00
دوشنبه : 19.00 - 10.00
سه شنبه : 19.00 - 10.00
چهارشنبه : 19.00 - 10.00
پنج شنبه : 19.00 - 10.00
جمعه : 19.00 - 10.00