preloader
ویرایش

درباره ما

کلینیک آیسل با بیش از ۱۰ سال سابقه ی درخشان در تهران یکی از معتبر ترین، مجهزترین کلینیک ها در ایران است. و تمامی خدمات توسط متخصصین پوست و مو و جراحان زیبایی انجام می شود.به همین دلیل ۴۰ درصد زیبا جویان ما از سراسر جهان هستند.

با ما تماس بگیرید

سریع‌ترین راه از بین بردن لک‌ صورت

سریع‌ترین راه از بین بردن لک‌ صورت

  • خانه
  • -
  • زیبایی
  • -
  • سریع‌ترین راه از بین بردن لک‌ صورت
سریع‌ترین راه از بین بردن لک‌ صورت

‌در دنیای امروز آرزوی هر فرد داشتن پوستی بی‌عیب و نقص است. لک صورت یک عارضه‌ی پوستی است که معمولا در تمام سنین مخصوصا ۲۰ تا ۳۰ سال ایجاد می شود. این گونه لک‌ها سبب کاهش اعتماد به نفس افراد می‌شود و برای برخی از افراد بسیار آزار دهنده است. به همین خاطر سریع‌ترین راه درمان لک صورت برای افراد مهم می باشد.

علت پیدایش لک‌ها

لک‌ها به دلایل متعددی ایجاد می شود. یکی از بارزترین دلایل آن برخورد نور آفتاب با رنگدانه های پوست می باشد. برخی دیگر از دلایل آن شامل موارد زیر است:

  • بارداری یکی از دلایل شایع ایجاد لک در خانم ها می باشد
  • پیری و افزایش سن
  • التهاب پوست
  • بیماری هایی مانند روماتیسم ، نارسایی کلیه و سیروز کبدی
  • کمبود ویتامین
  • استفاده از مواد آرایشی
  • نور مستقیم آفتاب
  • حساسیت به بعضی مواد مانند عطر و ادکلن
  • مصرف برخی از داروها مثل کلرپرومازین ، دی پنیسیلامین ، هیدانتوئین ، داروهای ضد مالاریا و داروهای ضد سرطان

روش‌های از بین بردن لک‌های صورت

لیزر Co2

این روش بر روی لک‌های پوستی تاثیر بسزایی دارد. همچنین سبب جوانسازی پوست می‌گردد. اشعه های موجود در این لیزر موجب تحریک پوست شده و پوست را آماده ی کلاژن سازی و ترمیم بافت های سطحی می کند. این روش یکی از سریعترین روش های جوانسازی پوست بشمار می آید. در این لیزر عمق نفوذ به پوست بسیار کم  می باشد و فقط بر لایه بیرونی پوست نفوذ میکند. توجه  داشته باشید در زمان لیزر نباید به مدت دوماه در زیر نور مستقیم خورشید قرار داشته  باشید. دوران نقاهت در این روش بین 4 تا 7 ماه متغیر است.

روش میکرونیدلینگ

این روش حتما باید به وسیله پزشک انجام شود.در میکرونیدلینگ یک استوانه ای که از صدها سوزن دارد، بر روی سطح پوست زخم های بسیار ریز و زیاد ایجاد می کند. که  این کار سبب تحریک پوست و کلاژن سازی می شود. سپس برای روشن تر کردن و رفع لک های پوستی از ویتامین سی و  یک سرم مخصوص برای التیام زخم ها و یا یک پلاسمای غنی از پلاکت ها استفاده می شود.

لایه برداری پوست

لایه برداری از جمله روش هایی است که  باید توسط متخصص انجام شود تا  پوست دچار آسیب نگردد. در زمان لایه برداری ممکن است پوست دچار عوارض سطحی گردد مانند پوسته پوسته شدن، قرمزی و حتی تاول، ولی بعد از گذشت چند روز پوست ترمیم می شود و شاداب و جوان می گردد.

استفاده از دارو

استفاده از دارو و کرم های دارویی یکی از موثرترین روش هاست. پزشک با بررسی و معاینه ی لک های پوستی اقدام به تجویز داروهای مناسب با پوست شما می کند.

مزوتراپی صورت

در این روش مزوتراپی سبب افزایش کلاژن سازی پوست می شود. روش کار به این صورت است که، قبل از شروع به تزریق، پوست بی حس می شود تا بیمار هیچ گونه دردی را حس نکند. سپس سوزن های حاوی آنزیم ها و ویتامین ها را از ۱ تا ۴ سانتی متری، زیر پوست وارد می کند و حرکات رفت و برگشتی سوزن ها به شکل رگباری و با سرعت زیاد انجام می شود. می توانید با کمک مزوتراپی صورت تا همیشه با لک های صورتتان خداحافظی کنید.

آیسل کلینیک یکی از مکان های اسلیزه شده با کادر مجرب، تمرکز بر زیبایی و رضایت شما دارد.

“زیبایی و سلامتی حق شماست”

 

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عضویت در
خبرنامه سایت

*** عضویت در خبرنامه سایت

کلینیک آیسل با بیش از ۱۰ سال سابقه ی درخشان در تهران یکی از معتبر ترین، مجهزترین کلینیک ها در ایران است. و تمامی خدمات توسط متخصصین پوست و مو و جراحان زیبایی انجام می شود.به همین دلیل ۴۰ درصد زیبا جویان ما از سراسر جهان هستند.

روزهای کاری

شنبه : 19.00 - 10.00
یکشنبه : 19.00 - 10.00
دوشنبه : 19.00 - 10.00
سه شنبه : 19.00 - 10.00
چهارشنبه : 19.00 - 10.00
پنج شنبه : 19.00 - 10.00
جمعه : 19.00 - 10.00