preloader
ویرایش

درباره ما

کلینیک آیسل با بیش از ۱۰ سال سابقه ی درخشان در تهران یکی از معتبر ترین، مجهزترین کلینیک ها در ایران است. و تمامی خدمات توسط متخصصین پوست و مو و جراحان زیبایی انجام می شود.به همین دلیل ۴۰ درصد زیبا جویان ما از سراسر جهان هستند.

با ما تماس بگیرید

نکات مهم در لیزر موهای زائد بدن

نکات مهم در لیزر موهای زائد بدن

  • خانه
  • -
  • زیبایی
  • -
  • نکات مهم در لیزر موهای زائد بدن
نکات مهم در لیزر موهای زائد بدن

امروزه یکی از بی خطرترین و راحترین روش های از بین بردن موهای زائد بدن لیرز می باشد. با کمک لیزر میتوان به صورت دائمی از شر موهای زائد خود خلاص شود. با کمک لیزر دیگر نیازی به استفاده از روش های قدیمی و درد آور گذشته نخواهد بود. از بین بردن موهای زائد با لیزر یک روش درمانی رایج برای تمامی نقاط بدن است. در این روش با استفاده از یک موج قدرتمند لیزر بر فولیکول‌های موی شما سبب حذف آنها می‌شود. اما در این روش بایدها  و نبایدهایی وجود دارد که باید به آنها توجه کرد.

نکات مهم قبل از لیزر موهای زائد بدن

  • عدم مصرف قرص ها و داروهایی با ترکیب ايزوترتينوئين

در زمان لیزر موهای زائد باید حداقل  6 ماه از مصرف داروهایی با ترکیب ایزوترتینوئین دوری کرد. در صورت مصرف آن حداقل یک هفته  قبل از انجام لیزر مصرف نشود.

  • وجود تبخال

    اگر تبخال دارید یا سابقه آن را داريد حداقل 48- 24 ساعت قبل از ليزر مو از داروهاي ضد ويروسي استفاده کنید.

  • مشورت با پزشک

اگر داروی خاص مصرف می کنید حتما با پزشک خود در میان بگذارید تا پوست شما به طور کامل بررسی شود. بهترین روش به شما پیشنهاد شود.

  • از مصرف دئودورانت، مرطوب کننده و … روی پوست محل درمان خوداری کنید

باید توجه داشته باشید تمام نواحی که قرار است تحت درمان لیزر قرار بگیردعاری از هرگونه نرم‌کننده، کرم و محصولات آرایشی باشد. هر محصولی که  بر روی پوست استفاده شود، وقتی در معرض پرتو لیزر قرار بگیرد می‌سوزد و به پوست آسیب می رساند. پس مطمئن شوید در زمان لیزر پوست شما کاملاً پاکیزه باشد.

  •  زمان بندی قبل از انجام لیزر موهای زائد

قبل از انجام لیزر موهای زائد باید توجه کنید کدام ناحیه از بدنتان قرار است تحت درمان لیزر قرار گیرد زمان بندی مناسب را انجام دهید.

  • از برنزه کردن بدن اجتناب کنید

6 هفته قبل از لیزر موهای زائد از آفتاب گرفتن دوری کنید. چون لیزر با هدف قرار دادن رنگدانه تیره در موهای شما فعالیت می کند. زمانی که پوستتان را برنزه می‌کنید رنگ پوست تیره می‌شود و امکان دارد اشتباهاً پوست هدف قرار گیرد و موجب سوختگی شود. اکثر افراد در پاییز و زمستان و حتی بهار به رفع موهای زائد با لیزر می‌پردازند تا بتوانند در تابستان از داشتن پوستی نرم و لطیف لذت ببرند.

  •  لایه برداری خفیف قبل از لیزر موهای زائد

چند روز قبل از لیزر موهای زائد ناحیه‌ای تحت لیزر را لایه برداری کنید. این کار باعث می شود سلول‌های مرده  ی پوست از سطح پوست حذف شود، این کار به لیزر اجازه می‌دهد مسیری روشن‌تر از ریشه مو پیدا کند. همچنین پوست مرده یا خشک، بعضی اوقات ممکن است پس از درمان باعث ایجاد قرمزی جزئی شود.

  •  شیو کردن

مناطق مورد لیزر باید شب قبل از درمان شیو شود. وجود هر مویی در بالای سطح پوست، انرژی لیزر را قبل از رسیدن به ریشه فولیکول جذب می‌کند. و باعث می شود لیزر نتایج ضعیفی داشته باشد. صبح درمان به فکر شیو کردن نیافتید، چون قطعاً می‌تواند باعث آسیب به پوست شما شود. همچنین هفته قبل از لیزر موهای زائد، اپیلاسیون موهایتان، دوری کنید. این کار سبب آسب بیشتر می شود. تنها کاری که باید کرد شیو کردن است. تا ریشه مو برای پروسه لیزر، دارای فولیکول باشد. در روش های دیگر  فولیکول مو را از بین می‌رود، بنابراین لیزر بی نتیجه خواهد بود.

آیسل کلینیک یکی از مکان های اسلیزه شده با کادر مجرب، تمرکز بر زیبایی و رضایت شما دارد.

“زیبایی و سلامتی حق شماست”

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عضویت در
خبرنامه سایت

*** عضویت در خبرنامه سایت

کلینیک آیسل با بیش از ۱۰ سال سابقه ی درخشان در تهران یکی از معتبر ترین، مجهزترین کلینیک ها در ایران است. و تمامی خدمات توسط متخصصین پوست و مو و جراحان زیبایی انجام می شود.به همین دلیل ۴۰ درصد زیبا جویان ما از سراسر جهان هستند.

روزهای کاری

شنبه : 19.00 - 10.00
یکشنبه : 19.00 - 10.00
دوشنبه : 19.00 - 10.00
سه شنبه : 19.00 - 10.00
چهارشنبه : 19.00 - 10.00
پنج شنبه : 19.00 - 10.00
جمعه : 19.00 - 10.00