preloader
ویرایش

درباره ما

کلینیک آیسل با بیش از ۱۰ سال سابقه ی درخشان در تهران یکی از معتبر ترین، مجهزترین کلینیک ها در ایران است. و تمامی خدمات توسط متخصصین پوست و مو و جراحان زیبایی انجام می شود.به همین دلیل ۴۰ درصد زیبا جویان ما از سراسر جهان هستند.

با ما تماس بگیرید

انواع تیپ های پوستی

انواع تیپ های پوستی

  • خانه
  • -
  • زیبایی
  • -
  • انواع تیپ های پوستی
انواع تیپ های پوستی
انواع تیپ های پوستی چیست؟
لیزر موهای زائد، یکی از مهمترین روش‌های حذف موهای زائد در بدن است. با این حال، برای اینکه این روش با کیفیت و موثر باشد، باید با توجه به نوع پوست و مو، از نوع مناسب لیزر استفاده شود. در این مقاله، به بررسی انواع تیپ های پوستی در لیزر موهای زائد پرداخته شده است.

۱- تیپ پوستی فلزاتی:

افراد با پوستی فلزاتی، یعنی پوستی با رنگ بسیار تیره و مشکی، باید از لیزر نوع Nd: YAG استفاده کنند. این نوع لیزر، قابلیت جذب بالایی در پوست های تیره را دارد و به راحتی موهای زائد را حذف می‌کند.

۲- تیپ پوستی خاکستری:

افراد با پوست خاکستری، باید از لیزر نوع Alexandrite استفاده کنند. این نوع لیزر، قابلیت جذب بالایی در پوست های با رنگ خاکستری و سفید دارد و به راحتی موهای زائد را حذف می‌کند.

۳- تیپ پوستی سفید:

افراد با پوست سفید، باید از لیزر نوع Ruby استفاده کنند. این نوع لیزر، قابلیت جذب بالایی در پوست های با رنگ سفید و شفاف دارد و به راحتی موهای زائد را حذف می‌کند.

۴- تیپ پوستی قهوه ای:

افراد با پوست قهوه ای، باید از لیزر نوع Nd: YAG استفاده کنند. این نوع لیزر، قابلیت جذب بالایی در پوست های با رنگ قهوه ای و سبز دارد و به راحتی موهای زائد را حذف می‌کند.

۵- تیپ پوستی آسیایی:

افراد با پوست آسیایی، باید از لیزر نوع Nd: YAG یا Alexandrite استفاده کنند. این نوع لیزرها، قابلیت جذب بالایی در پوست های با رنگ آسیایی دارند و به راحتی موهای زائد را حذف می‌کنند.

۶- تیپ پوستی سفید و موهای تیره:

افراد با پوست سفید و موهای تیره، باید از لیزر نوع Nd: YAG استفاده کنند. این نوع لیزر، قابلیت جذب بالایی در موهای تیره دارد و به راحتی موهای زائد را حذف می‌کند.

۷- تیپ پوستی تیره و موهای روشن:

افراد با پوست تیره و موهای روشن، باید از لیزر نوع Alexandrite استفاده کنند. این نوع لیزر، قابلیت جذب بالایی در موهای روشن دارد و به راحتی موهای زائد را حذف می‌کند.

۸- تیپ پوستی حساس:

افراد با پوست حساس، باید از لیزر نوع Nd: YAG یا Alexandrite استفاده کنند. این نوع لیزرها، قابلیت حذف موهای زائد را با ایمنی بالا در پوست حساس دارند.
در نهایت، برای انتخاب نوع مناسب لیزر برای حذف موهای زائد، باید با توجه به تیپ پوستی و نوع مو، از نوع مناسب لیزر استفاده کرد. همچنین، باید به انتخاب مرکز معتبر و مجرب جهت انجام این روش توجه داشت.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عضویت در
خبرنامه سایت

*** عضویت در خبرنامه سایت

کلینیک آیسل با بیش از ۱۰ سال سابقه ی درخشان در تهران یکی از معتبر ترین، مجهزترین کلینیک ها در ایران است. و تمامی خدمات توسط متخصصین پوست و مو و جراحان زیبایی انجام می شود.به همین دلیل ۴۰ درصد زیبا جویان ما از سراسر جهان هستند.

روزهای کاری

شنبه : 19.00 - 10.00
یکشنبه : 19.00 - 10.00
دوشنبه : 19.00 - 10.00
سه شنبه : 19.00 - 10.00
چهارشنبه : 19.00 - 10.00
پنج شنبه : 19.00 - 10.00
جمعه : 19.00 - 10.00