preloader
ویرایش

درباره ما

کلینیک آیسل با بیش از ۱۰ سال سابقه ی درخشان در تهران یکی از معتبر ترین، مجهزترین کلینیک ها در ایران است. و تمامی خدمات توسط متخصصین پوست و مو و جراحان زیبایی انجام می شود.به همین دلیل ۴۰ درصد زیبا جویان ما از سراسر جهان هستند.

با ما تماس بگیرید

انواع تیپ های پوستی

انواع تیپ های پوستی

  • خانه
  • -
  • زیبایی
  • -
  • انواع تیپ های پوستی
انواع تیپ های پوستی

امروزه زیبایی ظاهری بسیار مورد توجه افراد قرار گرفته است. این موضوع در بین خانوما بسیار مطرح است. به گونه ای که تبدیل شده است به یکی از مشکلات زندگی آنها و به دنبال راه ها و روش هایی هستند که آنها را به نتیجه دلخواه برساند. در این راستا شما باید با انواع تیپ پوستی آشنا باشید تا با اگاهی بیشتر از پوست خود اقدام به روش های زیبایی و جوانسازی پوست نمایید.

موهای زائد بدن

یکی از این مشکلات موهای زائد بدن می باشد. موهای زائد در تمام اعضای بدن جز برخی نقاط رشد می کند و از دوران کودکی تا میانسالی با فرد همراه است. ضخامت این موها به مرور با رسیدن فرد به دوره ی بلوغ تغییر می کند. به همین خاطر افراد پس دوران بلوغ سراغ روش های متفاوتی می‎روند تا از شر موهای زائد خود خلاص شوند. لیزر یکی از روش هایی است که می‎توانید با استفاده از آن موهای زائد خود را از بین ببرید.

لیزر موهای زائد

در این روش دستگاه لیزر با هدف قرار دادن فولیکول های مو از طریق تبدیل انرژی نور به گرما باعث تضعیف آن می‌شود. لیزر در واقع با هدف قرار دادن رنگ دانه های پوستی باعث حذف موهای زائد می شود. در این روش تیپ های پوستی بسیار مورد توجه است. زیرا هرچه مو تیره تر باشد و ضخامت بیشتری داشته باشد تاثیر بهتری می گذارد. در این میان نوع تیپ پوستی فرد هم بسیار مهم است. بهترین کاندیدا برای این روش افرادی با موهای تیره و پوستی روشنتر است.

انواع تیپ پوستی

تشخیص صحیح تایپ پوستی اولین قدم در شروع بخش عمده ‏ای از درمان ‏ها به شمار می‏ آید. در هر فرد نوع و تیپ پوست معمولاٌ با توجه به نژاد و ژنتیک متفاوت می باشد. که از فردی به فرد دیگر متغییر است. ملانین همان چیزی است که رنگ و نوع تیپ پوستی شما را مشخص می کند. برخی در پوست خود ملانین بیشتری نسبت به سایر افراد دارند. در نتیجه این افراد پوست تیره تری نسبت به بقیه دارند. در لیزر درمانی نوع رنگ دانه های پوست بسیار مهم است. زیرا همه ی لیزرها روی همه ی انواع پوست اثرگذار نیستند.

نوع اول

نژادهای آلبینیسم (Albino ) و موی سرخ اولین نوع تیپ پوستی هستند. این نوع پوست شامل افرادی است که دارای پوست بسیار رنگ پریده و سفید می باشند. در این نوع فرد معمولا اثراتی از کک و مک بر روی پوست خود دارد. همچنین این افراد معمولا دارای چشمهای رنگی هستند. در این نوع فوق العاده نسبت به نور خورشید حساس است. این نوع تیپ پوستی بیشتر در آمریکای شمالی مشاهده می شود.

نوع دو

این نوع مربوط است به غالب مردم در شمال اروپا، که غالبا دارای رنگ پوست سفید و رنگ پریده هستند. در این نوع تیپ پوستی برنزه کردن پوست آنها ممکن است حساس باشد. فرد به سادگی در مقابل آفتاب دچار آفتاب سوختگی می گردد.

نوع سه

افراد موجود در مدیترانه یا خاورمیانه، جزء دسته سوم هستند. رنگ پوست این افراد بین سفید، قهوه ای روشن یا بژ متفاوت است. غالبا دچار آفتاب سوختگی می شوند و پوست آنها به آهستگی برنزه می شود.

نوع چهار

نژادهای موجود در آسیای شرقی، هندی و پاکستانی، در دسته ی چهارم قرار دارند. این افراد غالبا دارای رنگ پوست زیتونی یا قهوه ای روشن هستند. در این دسته فرد به ندرت دچار سوختگی می گردد، اما به راحتی برنزه می شود.

نوع پنج

در این نوع آفریقایی ها، مردم آسیای جنوب شرقی و همچنین افرادی از آمریکای لاتین، دارای پوست قهوه ای تیره هستند را شامل می شود. این نوع تیپ پوستی به سرعت قابلیت برنزه شدن دارد.

نوع ششم

در دسته اخر افرادی با پوست قهوه ای بسیار تیره یا مشکی می باشد. که بیشتر متعلق به آفریقایی ها و آسیایی های تیره پوست می باشد. در این نوع افراد اصلا دچار سوختگی نمی گردد. همچنین در مقابل نور شدید آفتاب مقامت بالایی دارد.

کلام آخر

عوامل متعددی در رسیدن به نتیجه مطلوب از لیزر درمانی نقش دارند. مهم ترین آنها نوع دستگاه لیزر، نوع پوست و موی شما از جهت رنگ و ضخامت و نازکی می باشد. توجه داشته باشید که رنگ پوست در سرعت بخشیدن به روند لیزر پوست و مو دارای نقش بسزایی است. حتما قبل از لیزر درمانی در این مورد با پزشک متخصص پوست مشورت کنید.

جهت شناخت انواع تیپ پوستی و  از بین بردن موهای زائد در اختیاریه با بهترین و مجرب ترین کادر و متخصصان در کلینیک ما در اختیاریه مراجعه کنید.

در صورت کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09128931830

روزهای کاری

شنبه :20.00 – 08.00
یکشنبه :20.00 – 08.00
دوشنبه :20.00 – 08.00
سه شنبه :20.00 – 08.00
چهارشنبه :20.00 – 08.00
پنج شنبه :20.00 – 08.00

 

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عضویت در
خبرنامه سایت

*** عضویت در خبرنامه سایت

کلینیک آیسل با بیش از ۱۰ سال سابقه ی درخشان در تهران یکی از معتبر ترین، مجهزترین کلینیک ها در ایران است. و تمامی خدمات توسط متخصصین پوست و مو و جراحان زیبایی انجام می شود.به همین دلیل ۴۰ درصد زیبا جویان ما از سراسر جهان هستند.

روزهای کاری

شنبه : 19.00 - 10.00
یکشنبه : 19.00 - 10.00
دوشنبه : 19.00 - 10.00
سه شنبه : 19.00 - 10.00
چهارشنبه : 19.00 - 10.00
پنج شنبه : 19.00 - 10.00
جمعه : 19.00 - 10.00